Hi . Ada tak mana² ibu yang cucuk depo sebelum discharge? Anak 1st dulu saya plan sendiri . Untuk 2nd baby ni pakar suggest cucuk depo sebelum saya discharge. Anak 1st , darah nifas dah kering hari ke40 . Tapi untuk 2nd baby ni , harini dah hari ke72 tapi darah masih ada . Saya dah kira itu darah haid . Saya nak tanya mungkin ada ibu² yang sama experience macam saya 🥹mungkin itu side effect cucuk depo . Risau jugak walaupun darah tak heavy sangat . Pakai panty liner sekarang . #ingintahu
Đọc thêm






Assalamualaikum and hi mommy2 semua. Anak saya sekarang dah 1bulan 11hari and fully breastfeeding. Sekarang dah nak masuk 5hari, tiap2 malam dari pukul 10/11 mesti berjaga sampai la pukul 3/4 pagi. Baby asyik nak susu je, lepas susu berak, kencing and muntah susu lepas tu lapar balik. Cari susu lagi. Normal ke macam ni? Mommy sapa ada pengalaman macam ni? Macam mana mommy handle? Badan saya dah sakit2 sangat ni. #advicepls
Đọc thêm

