
Sembang Minum Air Gula awal Trimester 🤣
hye mmyss. siapa baby due on february 2027 dh mnum air gula ?? sy 2022: 1st baby - gdm on diet control 2024: 2nd baby - sama gak gdm diet control 2027: 3rd baby - minggu depan nak minum air gulaa (12weeks) kena mnum awal sbb d atas😅 kalau dpt elak yg 3rd ni alhamdulillah.. dh smgu ni buat bsp cek bacaan gulaa sendri.. okay pulak.. tp nti minum air gula kat kk tkt x lepas pulak 🤣🤣🤣 fkir nak buat bsp sndri utk minggu2 akan dtg melemahkan smngt 😂 dengan dah ada 2 budak kcik yg aktf 😄 dh laa 1st trimester ni perut sntiasa lapar. dengan x da alahan smua masuk. tu yg risau 🤣🤣🤣 #sharing
Đọc thêm



Spotting & Bleeding.. tp kandungan 12w
Hi mommies.. sorry nak tanya sbb buntu xtau nak bt apa... kandungan dah 12w.. supposedly khamis ni appointment untuk buka buku pink di kk.. tp hrni ada spotting & bleeding mcm nak period.. tp x sakit perut yg kuat atau rasa nak pitam pun just rasa senggugut skit... perlu direct hospital malam ni atau ke kk pg esok utk check atau okay je kalau ke klinik biasa? #urgentHELP
Đọc thêm
