Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
29529 Người theo dõi
Assalamualaikum, siapa ada pengalaman mengandung kembar? untuk pengesahan kembar tu, mcmna prosuder?
Saya diberi tahu kk untuk refer ke hospital, untuk pengesahan details. Betul ke scan melalui bawah (vagina)(mcm mulut itik?)
Assalamualaikum.saya nak tanya, normal ke baby 8bulan tahi dia keras, keras bukan ketol2
belakangan nie dia susah sangat nak membuang, kdg2 sampai menangis, sebab tahi dia tak nak kelua
BERAPA KALI TIDUR
Slm semua...nak tnya korg la klu bby 9bulan sepatutnya tdr berapa kli klu siang?
baby 11 bulan
baby 11 bulan boleh bertahan berpa jam tampa susu?ank bf hantr pegasuh pukul 9 pagi susu balik 3 ptg dgn 6.30 ptg ok ke? sorry ayat tunggang langang😅 #firstmom #ingintahu #firstbaby
Cerai Buai
Hi mommies. Anak saya dah masuk 8 bulan tapi masih tidur pakai buai. Kalau tak pakai buai , anak tak lena tidur. Boleh mummies bagi tips nak cerai buai? #firsttimemom #bantusharing
Tanda nak bersalin
Hi mommies. Nak tanya kalau macam ni tu tanda2 nak bersalin ke? Btw saya ada gdm & gbs+. Dah 37minggu 5hari harini. So far takda sakit & darah tu sikit sgt dan takda keluar dah. Perlu segera ke pac ke? Saya first time mom 😅
Anak makin malas mau makan
Assalamualaikum ibu² ,Ada ka anaknya sama macam anak saya..masuk umur 9bulan mau makan nangis² ..( mcm mana mau kasi balik seleranya ya ) Tidur siang mmg tidak mau..malam lambat tidur paling awal jm9
Najis Baby
Baby 1 month, minum susu frisolac AR (fully FM), normal ke najis macamni?
Pampes brand apa yang okay & murah?
Hi, sy due march & 1st time mom… Nak minx pendapat tentang pampers brand apa yg okay & murah ya untuk baby newborn?
Untuk anak sulung bila boleh buka buku pink?
Pertanyaan