Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
29528 Người theo dõi
Anak setahun
Assalamualaikum ibu ibu, bole tolong saya. Anak dah nak masuk 1 tahun. Saya fully bf. Tapi dh nak masuk 1 tahun ni,saya yang rasa susu utk anak tk cukup. patut ke bagi susu kotak fc? Tolong komen
Tiada words
Assalamualaikum hi. Normal ke kalau umur setahun tapi tiada words apa apa lagi & suka flapping hand bila excited. Ibu ibu ada experience tak
Pengalaman anak nipple confuse
Hi nak share..anak 1 bulan nipple confuse sbb sllu bg btol ms dia kuning. Lps dia dh hbis kuning, try utk latch balik..mcm2 buat skin to skin, bg guna syringe dll..failed jg..lps tu husband beli nipple shield brand pigeon, then baby guna tu so dia back to breast..once baby start kenal breast time dia mamai try on off shield tu..dlm 3 hari dia trus ok ngan puting ori. Boleh cuba mana yg tgh struggle dgn anak nipple confuse🤗
Anak 1 tahun wean off
Anak saya baru genap 1 tahun tapi everytime nak susukan dia menolak/tak nak. Tak apa ke wean off awal? Sbb dia mcm tak berminat nak menyusu sekarang
DAH BOLEH LETAK GARAM KE BELUM?
Hai mommy, kalau baby 11bulan 28hari makanan dah boleh letak garam ke? saya first mom😊
Cara cairkan kahak
Ank sy batuk dh lama. dh g klinik tp doc ckp kahak tu xde lekat kt paru2 sbbnya sy bgtau doc sllu buat percussion dab tu. tp kahak tu still kt tekak dia. Degil xnk keluar. Kte dgr annoy. Sape thu cara lain or ubt leh bg kt dia sbb kt doc dia xnk bg.
Cirit birit
Assalam momies..anak saya 1 bulan 9 hari cirit birit dh dekat 2 mngu..skrg sdg brtukar susu dutch baby ke dutch lady 123 step..normal ke cirit birit dh dkt 2 mngu..anak sy masih lagi aktif bermain, makan…
Slm nak tanya mommies semua,susu formula apa yg sesuai utk baby 1 tahun?
#firstmom
Help Help Help
Hai, anak sulung umur setahun, tp sy pregnant lg, bru ja check UPT +ve….ada siapa2 pgalaman mcm ni?
Anak first emergency ceaser tahun 8/2021 , anak kedua elektif ceaser Tahun 1/2023, ni tgh preg 10w
ada yg bpglmn mcm saya? tpi ni last trus BTL