dah bersalin ke ?
yang due January, ada ke yang dah bersalin ? aih nervous la, ada berapa minggu je lagi ni. hujung2 tahun ni pula banyak majlis kawin. nak travel jauh2 pun risau. ada yang bersalin dalam kereta kang. 🤣
30 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
sy due 20/1 baby dh kuat menendang2 perut mami..dok diam2 ya dek baby tggu lahir 2026 risau mummy skng 35 week scan 2.5kg 😂
Câu hỏi liên quan

