air keluar tiba2 dari bawah .. naknkata tekencing bukan ..

tumpang tanya .. sapa penah alami air keluar tiba2 dari bawah macam air kencing .. suam2 je dye turun tapi laju .. habis underwear ngan seluar basah .. sebelum air keluar tuh ada rasa sakit bawah perut ...cam baby mengeras bawah perut .. kandungan 10w .. perlu ke saya ke hospital ..

14 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Chuyên gia

Salam sejahtera puan. Berdasarkan keterangan anda, anda berkemungkinan mengalami kebocoran pada membran amnion atau dalam kata lan kebocoran air ketuban. Oleh itu, anda perlu segera ke hospital untuk pemeriksaan lanjut dan rawatan. Terima kasih. Anda boleh layari www.DoctorOnCall.com.my untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang sebarang masalah kesihatan atau bercakap doktor bertauliah secara atas talian. Terima kasih.

Đọc thêm

terima kasih semua .. saya dah ada di hospital .. warded lagi .. ketuban hampir kering nasib baby masih selamat .. sampai je hospital darah pulak yamg keluar .. syukur .. terima kasih semua .. doakan saya dan baby selamat sampai ke due ..

Post reply image
4y trước

semoga dipermudahkan segalanye sis aaminn.

Segera ke hospital ye sis.. sama kes macam saya, air ketuban tetiba bocor.. takut akan ada jangkitan kuman..doc akan bagi antibiotik nnt..semoga semua selamat ye..

Thành viên VIP

Baru 10w kan.. mungkin sebab awk batuk sebelom tu?..sy pom kalau bersin mesti terkeluar air kat bawah ni..padahal bersin biasa je

Sll ya bgitu air ktuban pecah tp nie baru 10w. Better p hospital cpt

Thành viên VIP

Semoga sis dan kandungan sis sihat walafiat..nnt sis update ye

Thành viên VIP

bru 10w ? sis dh prgi hospital blom ? risau plk baca 😭

kot dah nak bersalin sis....bawa pergi hospital

Thành viên VIP

Air ketuban leaking tu.baik trus ke hosp.

Jgn lewat kan ke hospital 😩