Darah dekat urine

Tadi saya pi kk untuk checkup tapi dekat urine ada air kencing. Adakah itu tanda bersalin? Ada sesiapa ada pengalamanan tak? Risau juga ni😅

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Hai mama, memang scary tengok darah dekat urine kan, tapi jangan risau dulu, perkara ni kena jumpa doktor terus untuk check sebab-musababnya ye, jangan tunggu. Ada banyak reason kenapa boleh berlaku, dan only doctor yang boleh tengok dengan proper at check urine test kamu. Jangan assume ia labour sign dulu, k? Better safe daripada sorry, go to clinic atau hospital jika urgent atau tunggu appointment doktor kamu, tapi jangan delay. Semoga semua okay, mama!

Đọc thêm

Ada bagitau nurse untuk check tak?

4t trước

Nurse yang dapat detect sebab send urine dekat lab tadi dia cuma assume tu tanda awal bersalin since sekarang dah 37weeks 5days cuma tu lah tetap risau sebab google cakap masalah lain pun boleh jadi juga tu yang risau