Pregnant dan Ovarian cyst.

Sy start spotting pada 4w5d. g klinik, doktor refer HTA. buat TVS, ada kantung, tp ada jgk ovarian cyst 3.3 cm x 4.8 cm.. doktor ckp, mungkin sy miss miscarriage. tp da seminggu ni, xde plak rasa sakit yg sangat dan spotting pn dah xde.. sy sedih, klau kandungan sy tak menjadi. dah la 1st baby.. PJJ pulak dgn suami. 😭

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

xpe pikir positif byk doa mana tau ada keajaiban, kandungan menjadi sbb masih 4w... saya scan 5w kndngn xnmpk tggu 7w baru nmpk kantung...