Scan tak nampak kantung baby
Sy pregnant 5weeks pegi scan tak nampak kantung baby, tapi test pregancy test double line😭😭😭 kenape dengan saya.. tolong..


awal lagi awak. nnti 8w ke ats bru nmpk. 10w cmtu siap nmpk bby n heartbeat lagi tapi tgok org gak. ad org nmpk cpt ade org nmpk lmbt. fikir positif jw insyaallah
awal lg tu sis , saya 6 weeks tak nampk kantung tknmpk baby pun , test pregnancy double line , dtg lg 2minggu bru nmpk kantung dan jantung baby ☺️
biasa la tu, kdang kiraan LMP 5 week tapi proses persenyawaan baru 2-3 week.. klau kiraan yg betul boleh nampak tapi doctor nya kena pandai cari la..
Awal sangat lagi tu. Saya first scan pun tak nampak pape. Repeat after 2 weeks baru nampak kantung. Repeat lagi masa 10w baru nampak heartbeat.
awal lagi sis.. maybe scan dari bawah boleh nampak.. saya masa 6 week nmpak kantung je.. dr scan dari bawah nampak dh bby skali dgn jantung ❤️
sama saya scan dulu 4/5 week macamtu tknampak apa. risau tu risau. test dah smpai 3/4 kali double line. dah 6week baru nampak . positive ok ♥️
Normal tuh sis. Saya 12week baru nampak. 😘 Cuma kena makan asid folic. jangan renyah sangat buat kerja sebab usia kandungan masih awal. 🥰
5weeks xnmpk lgi... Sy 16weeks bru p scann bkk bku pink... Scann pom xnmpk jls.. Nmpk tulang blkg, kplan kaki.. Tu yg jls nmpk
awal lagii . saya 7week baru nampak kantung n janin . alhamdulillah doa kan baby membesar dgn sihat 🤗
mogaa awak n baby sihat . in shaa Allah . jage diri 🤗
normal tu sis...mcm sya dlu anak petama...sya test dua line ..bila scan kantung tk nmpk..dlam 3 bulan sis scan mesti nmpk dh


mama to be soon♥️