Chính sách bảo mật Hướng dẫn cộng đồng Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Sy bertahan selagi mampu???
Mamy twins
Ya mommy ..memang ada kesan bagi otak baby..mommy happy baby pun happy..sebab tu ibu mengandung kena happy selalu
Hmm yeke sy bru lepas nangis harini. Sy sedih sgt..tp bangun pastuh sy siap² g keje mcm biase. Utk happykam diri. Taknak affected dgn bby. Yelah ksian bby dkt dlm rahim.
Ibu mengandung tak boleh stress boleh effect dekat baby. Semoga sis bertabah ye
Bby dlm perut boleh rasa emosi ibu. Sis happy2 ya tenangkan diri
same goes to me ..stress...nangis je...sian plk bby ..hmmm
Depend on my daughter level of crying.. 😆
Noratikah Keman