minta pnjam mata ibu2 please
sy baru saja gugur bln 2 haritu,dan pagi ni cek upt naik samar2 dan yg pink tu sy saja je try sekali,blh ke nak minta ibu2 doakn sy smoga ada rezeki sy kali ni🥹terima kasih ya..
Vô danh
5 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
in shaa Allah ada rezeki tu awak...tp yg pink tu opk mmg akn 2 line..nnt tlg repeat lg upt lps 3 hari..kalau ada progress line (t line/ line bwh makin pekat) da +ve la tu..risau sebab kadang upt yg ni scam (berdasarkn pengalaman diri sendiri ttc 10thn)
Rezeki tu wakk . Sy gugur awal bulan 3 , now dah nak masuk 10 weeks .
Insyallah rezeki awk.. nk lg pekat test dlm 1 -2 minggu cmtu..
Vô danh
3mo trước
in Sha Allah..repeat lagi nanti.. moga ada rezekinya..
Vô danh
3mo trước
terima kasih☺
in shaa Allah ade tu .smoga baby baik2 je ye
Vô danh
3mo trước
Aamiinn Terima kasih
Câu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến
