Hi siapa yang due bulan October? Korang dah ada rasa sakit2 ke? Atau dh ada tanda2? Walaupun saya pregnant anak ke 2.. Tapi tetap nervous tunggu nak bersalin ni 😂😂
Due saya 18/10/2020
Vô danh
49 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất
Viết phản hồi
due saya 16 Oct 2020 😄 tanda2 tak ada lagi. false contraction je kerap sikit sekarang #38weeks3days