Counting days EDD 18/8

siapa sama edd kat sini 🙋🏻‍♀️ lama betul nak tunggu baby keluar, rasa dah tak larat nak bawa perut kesana sini, contraction palsu pun saya tak rasa lagi, tadi baru bedal nenas pastu baru teringat benda tu boleh trigger bukaan kan 🥲

11 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Sama 11/8 due. Anak yang sebelum ni no 4 bersalin 36 weeks + keluar tanda sendiri dan bersalin, kita expect lah baby no 5 ni boleh jadi awal jugak atau 37weeks mcm tu. Ada masa 9 hari lagi nak kena serah diri, sebab gdm on diet. 😭😭😭

Sy 17hb due.. dh mkn nenas, dh mkn durian, dh brisk walk, siap mimpi dh nk g hospital nk branak, emm 1 tanda pun tak ada 😂 baby ngeras gitu je tp tak sakit pun.. tak larat dh rasa ni.. haihh.. tak tau la bila dia nk kluar ni 🤣

1y trước

Sama due kita sis hehhehe .. durian nenas brisk walk bersma suami gym ball smua tu xberguna .. xde function pon hhuhuhu

Saya 🙋🏻‍♀️ tapi braxton hicks pun takde. berat je perut ni nak pergi memana. tapi gynae saya ckp selalunye by 39 weeks paling common beranak. so kite sabar je lah

Sya siap kemas satu rmah jalan itik xde function pun buat lutut gegar jer . Smua tips mmng xbrskesan if bby mmng xnak keluar 😭😭 sya rsa fade up dh

1y trước

betul setuju sangat🥲

saya edd 11/8 harini dah 38w 3d g check up klinik pon nurse gelak2 sebab skg x beranak2.. mcm2 dah mkn nanas durian mmg takde rasa apa2..

1y trước

Mntak2 baby kluar dlm awal bulan niy, smua dah sakit, penat nk bwak perut dah, pusing kiri, kanan sakit

Kita sama edd. Tapi dh beranak 37week 1day. Klua tnda lndir darah. Besoknya beranak. Now fasa berulang alik klinik sbb bb jondis pulak. 🥴

1y trước

Semoga dipermudahkan urusan sis. Sikit lagi tu . Smoga cntrction xlama. Ahaa kitanya layan cntrction sari juge.nk patah pinggng2 🤣

baby dah masuk laluan ke ? saya check 36 weeks haritu belum masuk 🥺. Due pertengahan bulan 8 juga insyaAllah btw first mom

1y trước

Habistu dr suruh balik ke sis?

saya punya 9hb8 ni due...39 minggu,masih selesa g ehh baby dlm tu..😂belum juga ada tanda²..

Kita sama edd sis. Masih sronok lg dlm perut walau braxton hicks dh byk kali jadi

sy edd 19/8, insyallah sy bersalin esok doakan saya