Berkemungkinan akan bersalin awal ke ?

Hi semua saye nak tanya kalau setiap hari rase braxton hick akan ada kemungkinan bersalin awal ke ? Saye dah 29 minggu macam hari2 pulak rasa braxton hick baby kerap mengeras.

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya pun sebelum ni boleh dikatakan hari² kena Braxton Hicks tapi alhamdulillah bersalin 38w 1d. Lepas bersalin baru tahu, yg kerap kena ni sebab GBS. Ya sy ada GBS utk pregnancy kali ni. Tu sebab kerap kena contraction palsu ni. Wallahu'alam

3mo trước

Baby kena tahan 24jam sebab doctor xsempat on antibiotik. Dekat PAC doctor cek bukaan dah 5-6cm. Terus masuk LR dan bersalin. Doctor nak monitor baby sebab takut terkena jangkitan. Tapi alhamdulillah baby sihat je.

normal ja sis.. memang gitu la bila dah masuk hujung2.. asalkan dia tak tetap tu biasanya alarm palsu ja.. tp kalau tak sedap hati.. p check ya

Sis kalau kerap Sgt boleh jumpa pakar dan check. Kadang2 UTI pun boleh menyebabkan contraction mcm ni. Nanti dr bagi ubat.

Mcm sy kerap mengeras,rupanya baby pusing kt dalam.baby melintang sampai masuk 37w. Patut la sakit tak selesa