8 week no fetal rate (bleeding)

Seminggu lebih bleeding lepas bersama dgn suami, dr check bawah cantik elok kantung pun cantik cuma baby tk berapa jelas nampak, bila nampak baby pun scan bawah tpi no fetal rate 😭 2 minggu lagi kena refer pakar, mostly tk sakit perut sangat pun. Sampai rini ada lagi darah beku keluar sikit, lendir jernih campur dgn darah, hentahlah mengharap keajaiban berlaku even kali ini mengandung rapat setahun czer. Tapi suami mengharap betul 😭Kaurang ada pengalaman yg sama tak? #bantujawab #ingintahu

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

sis..better awal2 ni elakkan bersama dulu ya sebb janin masih belom kukuh.. terangkan dekt suami ..semoga baik2 sja utk sis dan baby k♥️♥️

2y trước

terima kasih doakan saya, saya pun tk merancang nak ada baby waktu terdekat tapi siapa saya nak menidakkan rezeki Allah. Tak apalah saya tunggu anak saya dah cerdik, semoga adalah rezeki saya. Amin terima kasih mendoakan 🥺