hi, saya nk tanya kat mana nak buka buku pink ni actually?

sebelum ni saya check pregnancy and scan kt klinik swasta sbb husband ada panel. so buka buku pink kat swasta atau KK ye? tolong bantu saya. skrg ni saya dah nk masuk 8 weeks dan pernah miscarriage sebelum ni. ni 2nd pregnancy.

12 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

kalau saya pilih swasta, sbb masa dan doc nurse yg memahami, nk check up malam pun boleh. ubat yg dpt bagus, scan yg detail. swasta suami boleh teman, time scan sama sama boleh nampak baby, if kerajaan memang tak boleh tak silap saya. tapi pastikan pergi klinik swasta yg bagus. sbb kita bayar mahal. kerajaan kadang kena tunggu lama. dpr nurse garang.

Đọc thêm
2y trước

okay awakk. boleh saya tahu klinik mana yg bagus untuk check up? saya duduk area damansara.