Chính sách bảo mật Hướng dẫn cộng đồng Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Saya sudah scan untuk konfirmkn kehamilan. Next scan saya perlu pergi week 8 jgk ke? Ingt nak pergi week 10/12 sekali buka buku pink dekat klinik swasta. Ok ke macam tu?
Got a bun in the oven
boleh sis..buat buku pink terus scan kat KK je
dah ada heartbeat ke?
ya, sudah ada
NORNAJIHAH BINTI AB AZIZ