sembelit dan buasir

saya perasan lepas bersalin ni macam makin kerap pulak sembelit walaupun anak dah masuk 2 bulan . sampai buasir yang tahap rasa luka dah dekat lubang tu dan buasir nya perlu ditolak masuk manual , perlu jumpa doktor tak ? ada masa kadang tak sembelit pun tapi buasirnya tersembul jugak . ada yang pernah kena macam ni takk ?? #SeriusTanya #firstmom #ingintahu

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

pm sy kak

2y trước

ni no whtsap sy..01136391794