perlu ke bagitau

Saya hamil 17week.. Yg tahu hanya ahli keluarga paling terdekat sahaja.. Kawan2 sekolah,sedara jauh semua tak tahu.. Perlu ke dorang terasa hati dgn saya sbb xkongsi berita ni? Saya bukan ape, sblm ni pernah keguguran12week, dan ada diantara saudara2 dan kawan2 saya yg da lama kawen xde zuriat lg/keguguran..sy xnk asik up status ws n fb pasal kehamilan..sbb sy tahu ada hati yg sedih dlm menanti rezeki hamil..sy pernah berada di situasi tu.. ? sy hrp dorg xterasa ht ngn saya.. Semoga ada rezeki buat mommy2 yg menanti zuriat ?Amin..

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

pengalaman saya sendiri sis, saya bagi tahu kepada yang terdekat dan membawa kepentingan kepada saya shj. (Cth: keluarga, keluarga mentua, sahabat karib dan boss tempat kerja) x nak mereka yang bekepentingan ni salah faham. Lebih dari itu, tak ada sebab pun kita nak beritahu jika sis rasa niat nak jaga hati sesetengah pihak.. jangan stress ya.. jaga kandungan and happy always ye..

Đọc thêm

Kalau saya tunggu 3 bulan ala2 siti nurhaliza baru umum. Itupun saya akan beritau Kuaga sendrik and mentua Boss (utk dapat kerja lebih ringan) Yang lain xpenting sebab Nanti bila derang tgk perut Saya dh besar, mesti dorang tau sy pregnant.

Đọc thêm