Chính sách bảo mật Hướng dẫn cộng đồng Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Saya dah bersalin 23hari. Strech mark saya jadi gatal sgt2. Rasa merenyam pon ada. kenapa ye? Lepastu timbul mcm garis2 pink gitu pulak. Kenapa jadi gitu ea? Sbb alergic or sbb masa pantang ada makan benda gatal ke mcm mana ea?
Most probably postpartum hives. Or else pergi klinik untuk proper diagnose.