Pil perancang

Saya bersalin ceaser bulan 5, saya takut nak ambil perancang sebenarnya sbb ada terbaca ad yang period tak datang lah, badan jadi gemuk . Jadi boleh tak saya cakap nak makan pil jeh tapi tak makan pun ? Kalau bersama mmg suami pakai kondom, buang luar . #bantusharing #pleasehelp #firstmom

12 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

ckp jela dgn nurse tu pakai condom. buang luar pon risiko termengandung tinggi sbb lelaki ade pre ejaculate. so sperm tetap masuk ke dlm, kalau kena waktu subur, mmg boleh mengandung. even waktu x subur pon ade org boleh mengandung. dan tolong educate husband u utk bagi kerjasama bila rancang sendiri kalau xnak mengandung dlm wktu terdekat.

Đọc thêm
3y trước

suami mmg bagi kerjasama sis, mmg pakai kondom and kalau rasa nak keluar air mani tuh dia buang kat luar even pakai kondom