Payudara jatuh
Saya baru nak masuk 3rd trimester, normal ke rasa payudara tu jatuh? Macam meleper ke bawah plak, sebab ada susu ke? Nanti jadi normal balik ke? Saya pakai bra waktu siang je, malam mmg xpkai. Tu ke punca cik b jatuh? Saya insecure dah dgn suami sbb cik b jatuh ni 😭😭😭

Sayang, jangan risau sangat ya, semasa mengandung memang payudara kita berubah sebab ia sedang menyediakan diri untuk menyusu, jadi rasa lain sikit tu adalah perkara biasa. Ramai ibu-ibu di sini pun melalui perkara yang sama, so you are definitely not alone dalam hal ini. Kalau nak rasa lebih selesa dan supported, boleh cuba pakai maternity bra atau nursing bra yang ada sokongan lebih, even waktu malam pun ada yang soft cup dan selesa untuk tidur. Yang paling penting, badan awak ni sedang buat kerja yang luar biasa untuk baby, so please jangan jadi terlalu insecure, suami pun faham badan isteri berubah masa mengandung .
Đọc thêm