Kehamilan Berisiko Tinggi

Hi. Saya baru balik dari KKIA dan nak buka buku pink. Disebabkan saya ada sejarah keguguran sebanyak 5 kali dan ada cyst sebesar 4cm, nurse inform kemungkinan besar saya akan kena admit sepanjang kehamilan saya. Doctor pun cakap kehamilan saya ni adalah "Precious Pregnancy". Dengar saya akan kena admit, saya dah luluh hati sebab saya tak tahu sama ada saya boleh survive atau tidak masa itu nanti. Ada tak mommy yang pernah lalui semua ni? Saya cuba untuk positif sekarang demi anak dan doakan semoga dipermudahkan sampai saya melahirkan.

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

ada kenalan saya pernah kena admit sepanjang pregnant tapi boleh balik kadang kadang, macam outing je lepastu admit balik. beliau sebelum ni 5x keguguran. sebabtu dr minta admit ward untuk selamatkan ibu dan baby. Alhamdulillah sekarang baby dah 5 tahun. In shaa Allah tak ada apa apa puan. Dr sarankan admission sebab nak jaga puan dan kandungan.

Đọc thêm

Sy pun ada sjrag kguguran 5x tp smua early prgnncy..skg prgnant lagi tp sy blm g scan hanya pgesahn upt je kt klinik..cuba awak ikhtiar tya doc lain

Kena warded sbb rahim tak kuat ke? Dgr dulu ada org kena bed rest 9 bulan sampai bersalin sbb rahim tak kuat. Sy macam tak percaya. Betul ke ya.

ikut je saranan doc tu sis.. doc nak yg terbaik utk awak & baby..

Boleh tahu kenapa sampai admit.mommy ad gdm ka