Chính sách bảo mật Hướng dẫn cộng đồng Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Saya baru 4w 6 hari. Normal ke sakit bawah perut tapi sebelah kanan je. Saya ada terbaca kata kalau sakit sebelah je pegi jumpa doktor tapi saya masih in very early stage. Perlu ke saya jumpa doktor?
Excited to become a mum
sis dh pregnant ke? kalau dh pregnant..jumpa doc sis.. risau takut jdi ectopic pregnancy.. sbb Sy prnah jdi ectopic Dan kena buang ovary.. kalau pregnant biasa, xkan sakit kuat mcm senggugut..
Jika risau, boleh jumpa doktor