Buaian vs bouncer

Saya ada persoalan, mcm mana kalau pengasuh ingin menggunakan buaian? Saya biasa tidurkan anak saya guna bouncer ? sama ke bouncer dengan buaian? ???? apa patut saya buat? Kalau boleh saya tak nak guna buaian untuk anak saya ????

8 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

If pendapat saya, tengok baby saya tu mcm mane. saya akan izinkan pengasuh pakai buai kalau anak jenis meragam nak kena epok2 je sentiasa. Kalau jenis yang tenang boleh bagitahu dia cara saya tidur kan anak. Kena mudahkan juga kerja pengasuh kalau nak anak di beri layanan yang terbaik dari pengasuh. InsyaAllah. Dari kecik boleh didik dia buai di rumah pengasuh aje, di rumah sendiri tak payah. So far, dalam family saya baby2 yang meragam tu hanya guna buai bila kat umah pengasuh je. If awak mampu, beli kan aje bouncer khas untuk pengasuh jaga.

Đọc thêm

Mcm ank sy diumah pengasuh je buai.. Klu dekat umah duk ngan sy dia tido bwh je.. If ank sis jenis xkesah tido tnpa bouncer OK je ckp ngan pengasuh tp klu jenis meragam kesian gak ngan pengasuh nak handle ank sis..apa2 pun slow talk je bg sy buai x semestinya xelok Agk2 dia dh lena off je mesin buai tu bg stop

Đọc thêm
Thành viên VIP

Try slow talk dulu ngn pengasuh....klau ade bajet letak satu bouncer kt umah pengasuh... nt free² jom join grup mommy. boleh kongsi ilmu sembang santai pasal moms2 and baby😉 https://chat.whatsapp.com/E6fkwVRxnn59x3KBPogyK7

Đọc thêm

kalau blh elaklah. bouncer lagi better dari buaian. atau dpt ajar anak tido without bouncer or buaian lgi bagus.

Jangan awk nnti anak biasa ngn buai asyik nk buai je kemana mana kena bawak kalau bouncer sng

Thành viên VIP

klu bole cuba elakkn guna buaian atau bouncer....anak sy dh setahun lbh x pnh guna pun...

Thành viên VIP

Mungkin boleh sediakan bouncer untuk rumah pengasuh 😊

Bouncer lbih baik sbab kurang gegaran ..

5y trước

Tegaskn je sist .. kata x elok sngat guna buaian .. mcam² kmungkinan boleh jdi .. kot² spring putus ke , jatuh ke .. sbelum jdi baik elakkan ..