Turun darah

Salam.. subuh td ada kluar darah sikit..time nk kencing..tp tk da lgsung contraction..skrg dh pkul 4 ptg..darah ada kluar lg..tp contraction tu masih tak da..nak pergi hospital mcm mls lgi..sb bca pengalaman org dkt google smua kata kena tggu contraction baru pegi hospital..sy tiada pengalaman turun darah dlu..masa sy mengandung ank first, sy sakit contraction trus pegi hospital..siapa ada pengalaman trun darah dlu? Nak pegi hospital trus tak ni? Skrg sy dh 39weeks 4days

13 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Better g hosp sis. Masa anak 1st, saya turun darah pagi. Xde contraction. Tp, tghr sy p labour room. Kat sana, bila cek, dah 5cm dah.. mlm lpas isyak sy bersalin. Tu pun, waktu doc cek 7cm baru rasa ada contraction pain. Sbenanye contraction dah recorded kat ctg masa sampai je kat LR. Tp, pain treshold sy tinggi. So, sy xrasa sgt contraction tu

Đọc thêm
8mo trước

bestnya jd awak .. 7cm bru sakittt izinkan sy sakit mcm awak ni... sy ni esok due nye xde lagi rasa mngeras sikit2 klua lndir tu 2x dah 2x balik rumah..