"37 minggu kena serah diri dah
Sakit ke induce...?
21 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Kalau tanya saya..sakit ke tak induce ni..saya rasa..sakit lebih dr sakit normal nak bersalin..harap2 pregy kali ni..dpt bersalin normal..x nak kena induce..sbb doktor dah bg tau jgk..kena induce sblm due date sbb ada beberapa faktor risiko..hu..hu..
Câu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến

