"37 minggu kena serah diri dah

Sakit ke induce...?

21 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Kalau tanya saya..sakit ke tak induce ni..saya rasa..sakit lebih dr sakit normal nak bersalin..harap2 pregy kali ni..dpt bersalin normal..x nak kena induce..sbb doktor dah bg tau jgk..kena induce sblm due date sbb ada beberapa faktor risiko..hu..hu..