3 Các câu trả lời

Pengalaman minum air gula tak sama untuk semua orang. Waktu minum pun tak sama. Setengah orang kena minum awal sebab ada sejarah GDM. minum awal ni selalunya semasa fasa alahan/ mual belum habis pun lagi. Sebab tu ada yang muntah. Dan kalau betul ada GDM, selepas minum orang2 ni akan raya loya, nak pitam, nak muntah. Lagi tinggi paras gula, lagi teruk efek selepas minum air gula. Air tu bukan lah tak sedap cuma tak semua tekak boleh terima bergantung kepada kesihatan dan situasi masing2 pada waktu itu. Kalau yang sihat dan boleh terima rasa air gula tu alhamdulillah dan tahniah diucapkan. Yang tak berapa bernasib baik harap minum dengan bersabar dan ikut kemampuan masing2..

saya punya rase oren. Memang manis tapi boleh telan lagi la. Saya try tutup hidung masa minum mmg takblh jln. Minum sekali gus lagila rase nak muntah. Kena minum sikit2. Baru okay. Minum masa tgh musim morning sickness. Alhamdulillah nasib baik blh control. Kena kawal pernafasan tu penting rasanya.

rasa okay sedap tu rasa apa.. cuba cerita

Kalau yang KK punya tak ada perisa rasa macam air laici sikit. Tips dia: 1. Minum masa air gula tu suam lagi 2. Tutup hidung masa minum, jangan biar hidung kita hidu sikit pun air tu 3. Minum terus dalam 3 teguk, inshaallah dah habis

VIP Member

Betull betull🤣 saya sokong .

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan