4 Các câu trả lời

Hai mama, jangan risau ye, first time memang scary! Lambat 7 hari tu dah boleh buat test rumah atau pergi klinik untuk confirm, sebab hormone pregnancy dah cukup untuk detect. Kalau test kit positif, bagus lah confirm lagi dengan doktor untuk check proper dan tengok everything okay, tapi kalau negatif dan still tidak datang jugak, tunggu lagi few days atau jumpa doktor ye. Yang penting sekarang jangan stress sangat, rest, makan yang baik, dan beritahu suami or orang terdekat supaya ada support system, okay mama?

Tq so much !! Harini baru nk serah diri ke dr,doakan ya… takutt

Hi mommy.. Tahniah! Utk 1st time mom, blh pegi clinic utk confirm pregnancy dulu..

Semoga dipermudah urusan hari ni ❤️

konpom positive.. tahniah awak

jangan takot.. hehe pregnant ni best

yes confirmed.

Tq so muchh

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan