Webtretho: Mẹ và béWebtretho: Mẹ và bé
  • Trang Chủ
  • Cuộc thi
  • Công thức
  • Thực phẩm
  • Theo dõi
  • Chủ đề
Đăng nhập / Đăng ký
    • Cộng đồng
  • Bình chọn
  • Ảnh
  • Thực phẩm
  • Công thức
  • Chủ đề
    • Theo dõi
  • Theo dõi thai kỳ
  • Theo dõi bé yêu
    • Phần thưởng
  • Phần thưởngPhần thưởng
  • Cuộc thi
  • VIP ParentsVIP Parents
    • Thêm
  • Phản hồi

Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web

Tải app miễn phí của chúng tôi

google play store
app store
Just Mums
7y trước
  • Chia sẻ

Morning sickness

Pagi2 rasa normal bila dh makan tgh hari baru rasa nk muntah2..Normal ke? kandungan sy dh 10w..☺

Vô danh profile icon
Vô danh

5 Thích

1 Trả lời

1 Trả lời
Mới nhất
Được đề xuất
 profile icon
Viết phản hồi
7y trước
Biela profile icon
Biela

A Mom

    Morning sickness tak kira waktu 😁

    Bình luận

    Chia sẻ

    Câu hỏi liên quan
    • Morning sickness Normal ke masih lagi mual & muntah2 kalau dah masuk mggu 15? Saya selalu muntah kal...
    • Seram sejuk Normal ke selalu rasa seram sejuk? Kandungan da 7week. Skg tgh alami morning sickness.
    • morning sickness at 3rd trimester Assalamualaikum mommies sume... Normal ker klu skrg nie sllu morni...
    • 10weeks (Morning sickness) Hi mommies. normal ke kalau dh 10w belom morning sickness ? sy risau sbb...
    • Gastrik dan morning sickness Saya dh 15weeks ada gastrik ngn morning sickness.. sy nk cuba bpuasa t...
    • morning sickness di trisemester Sy dah masuk 32 minggu. Namun normal ke.. dah 32 minggu pun, pagi2 m...
    • Morning sickness Start hilang MS bila yea? Saya 7w-10w ada alahan, tapi tak teruk sangat. Sekarang...
    Câu hỏi phổ biến
    • Naik flight atas 30 week Ada sapa² pernah fly atas 30 week (kuching - KL)? ok tak? sy skrg 28 week...
    • Baby 2m+ tidur tangan suka bergerak2 kenapa ya? Hi mommies. My baby nak masuk 3bulan dah, saya rasa...
    • Apa yang paling anda suka bila orang bagi hadiah untuk bayi?
    Home Just Mums pagi2 rasa normal bila dh makan tgh hari baru rasa nk muntah2normal ke kandun
    Câu hỏi liên quan
    • Morning sickness Normal ke masih lagi mual & muntah2 kalau dah masuk mggu 15? Saya selalu muntah kal...
    • Seram sejuk Normal ke selalu rasa seram sejuk? Kandungan da 7week. Skg tgh alami morning sickness.
    • morning sickness at 3rd trimester Assalamualaikum mommies sume... Normal ker klu skrg nie sllu morni...
    • 10weeks (Morning sickness) Hi mommies. normal ke kalau dh 10w belom morning sickness ? sy risau sbb...
    • Gastrik dan morning sickness Saya dh 15weeks ada gastrik ngn morning sickness.. sy nk cuba bpuasa t...
    • morning sickness di trisemester Sy dah masuk 32 minggu. Namun normal ke.. dah 32 minggu pun, pagi2 m...
    • Morning sickness Start hilang MS bila yea? Saya 7w-10w ada alahan, tapi tak teruk sangat. Sekarang...
    Câu hỏi phổ biến
    • Naik flight atas 30 week Ada sapa² pernah fly atas 30 week (kuching - KL)? ok tak? sy skrg 28 week...
    • Baby 2m+ tidur tangan suka bergerak2 kenapa ya? Hi mommies. My baby nak masuk 3bulan dah, saya rasa...
    • Apa yang paling anda suka bila orang bagi hadiah untuk bayi?
    Bé Yêu-Logo
    Hỏi & Đáp

    Đón đọc các bài báo về làm cha mẹ, phong cách sống và các quan điểm của chuyên gia ngay chỉ với 1 nút bấm!

    Bình chọn

    Tham gia cuộc thăm dò thú vị và xem những cha mẹ khác nghĩ gì

    Ảnh

    Chia sẻ những ảnh đáng yêu của những nggười bạn thương yêu một cách an toàn kín đáo

    Chủ đề

    Tham gia cộng đồng để gắn bó hơn với những ông bố bà mẹ cũng như mình

    Theo dõi

    Theo dõi thai kỳ cũng như phát triển của bé yêu từng ngày!

    CÔNG TY CỔ PHẦN THE PARENT
    Tầng 4, Công Viên Phần Mềm Quang Trung, Số 01 Tô Ký, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
    Điện thoại: (+84)028 7109 7772
    Hotline: 086 641 0566
    Email:[email protected]

    Giấy phép cung cấp dịch vụ MXH số 191/GP-BVHTTDL, cấp ngày: 25/12/2025. Chịu trách nhiệm nội dung: Đặng Thị Nghệ Hà.

    Liên hệ quảng cáo
    Bé Yêu-Logo

    Đã có mặt! App miễn phí! Tải ngay hôm nay!

    google play storeapp store

    CÔNG TY CỔ PHẦN THE PARENT
    Tầng 4, Công Viên Phần Mềm Quang Trung, Số 01 Tô Ký, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
    Điện thoại: (+84)028 7109 7772
    Hotline: 086 641 0566
    Email:[email protected]

    Giấy phép cung cấp dịch vụ MXH số 191/GP-BVHTTDL, cấp ngày: 25/12/2025. Chịu trách nhiệm nội dung: Đặng Thị Nghệ Hà.

    Liên hệ quảng cáo
    Copyright by Webtretho 2006.
    • Điều khoản sử dụng
    • Chính sách bảo mật
    • Tiêu chuẩn cộng đồng
    • tools-nav-icon_1Công cụ
    • article-nav-iconChủ đề
    • pregnancy-nav-icon
    • feed-nav-icon-greyHỏi & Đáp
    • poll-nav-icon-greyBình chọn