3 Các câu trả lời

TapFluencer

Haruslah tak normal. Spotting atau bleeding semasa hamil memang kena jumpa doktor untuk pemeriksaan. Mudahan Allah kurniakan kehamilan dan kelahiran selamat

klau keputihan tu koko pada 10 minggu khamilan cmne awk ?

boleh jadi light spotting awal2 tu. kena concern kalau banyak. sy pun cyst jugak, dr masih nak observe sbb dia boleh jadi kecut sendiri by 2nd tri.

Saya mcm sis jugak. Masuk 7 week spotting dah hilang. Tp spotting saya sikit je tak byk. Hari2 monitor.

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan