Senak perut 32weeks
Normal ke rasa senak macam ada angin sakit plak tu.. 32weeks pregnant.. bila baring rasa tak selesa ya amat apatah lagi kalau duduk 🥲 ni kali kedua pregnant tpi first pregnancy takde kena macam ni 😭
5 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Sy tgh alaminya...seksa sgt rasa sakit tu.. sejak masuk trimester kedua lg. Hari2 sapu minyak. Pergi jumpa doc, dorg bg ubat angin sbb sy mmg ada gastrik..
Câu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến

