Senak perut 32weeks

Normal ke rasa senak macam ada angin sakit plak tu.. 32weeks pregnant.. bila baring rasa tak selesa ya amat apatah lagi kalau duduk 🥲 ni kali kedua pregnant tpi first pregnancy takde kena macam ni 😭

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Sy tgh alaminya...seksa sgt rasa sakit tu.. sejak masuk trimester kedua lg. Hari2 sapu minyak. Pergi jumpa doc, dorg bg ubat angin sbb sy mmg ada gastrik..