Slm, sy tgh preg 19 weeks, bru prasan dlm lubang faraj mcm ada something trkeluar sikit dari atas.

Nmpk mcm benjolan isi terkeluar sikit. Dah check dgn doktor, doktor ckp ok je normal xde risiko apa2. Normal utk yg dh kwin sbb lapisan dara dh tak kuat cmtu. So nk tnya mommies ada yg pernah pengalaman mcmni ke? Korang buatapaa. #seriusnanya #firstmom #ingintahu

9 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Nak tnya, benda tu ke klo xdijaga akan terkeluar dan dipanggil tombong? Sy slalu dgr org2 tua kata tombong.. tp xth apa benda

4y trước

Saya pun pernah kena masa buang air besar. Masa cuci tu rasa kat lubang vagina tu macam ade benda bulat nak terkeluar. Pergi klinik. Nurse tengokkan kata normal. Takde ape. Tapi sampai sekarang kadang tu ade rasa jugak. Walaupun da beranak. Nak teran buang air pun seram. Mencangkung pun tak boleh lama sebab macam menekan bahagian perut.