Sy nak tanya.. Bila ye mse yg sesuai untuk kita komfemkan kehamilan di klinik ye.

Ni sy check upt hrini patutnya Tarikh period.. Tp. Sy Cuba smlm dan hrini..

Sy nak tanya.. Bila ye mse yg sesuai untuk kita komfemkan kehamilan di klinik ye.
3 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

kalau msih awl ni nk konfemkn boleh saja di klinik swasta...scan.. tapi make sure tahan air kencing tau, wktu nk scan tu pundi kena penuh,supaya mudah nk tengok kantung tu.. dri pglaman sy msa scan awl kandungan..

2y trước

4w prgi xnmpk..5w prgi sy tahan air kencing..bru nmpk kantung..

ikutkah dah berapa week? 6w nanti boleh la cek

2y trước

Kalau sy masuk kan Tarikh first day last period sy dh 4.minggu 5 hari..