Sy nak tanya.. Bila ye mse yg sesuai untuk kita komfemkan kehamilan di klinik ye.
Ni sy check upt hrini patutnya Tarikh period.. Tp. Sy Cuba smlm dan hrini..
Vô danh
3 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
kalau msih awl ni nk konfemkn boleh saja di klinik swasta...scan.. tapi make sure tahan air kencing tau, wktu nk scan tu pundi kena penuh,supaya mudah nk tengok kantung tu.. dri pglaman sy msa scan awl kandungan..
Vô danh
2y trước
ikutkah dah berapa week? 6w nanti boleh la cek
Vô danh
2y trước
Kalau sy masuk kan Tarikh first day last period sy dh 4.minggu 5 hari..
Câu hỏi liên quan
