enduce
Nak tya mummy2 kat sni..pnglaman enduce mcm mna
8 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Masa saya kena induce dulu, nurse masukkan ubat kemudian dalam masa 3 jam dah start rasa contraction. Tapi saya anak ketiga baru kena induce, so agak cepat ubat tu berkesan. Ada yg kena induce kena tggu 6 jam lebih baru mula sakit, ada yg kena masuk 2-3 kali baru jadi. Tips bila dimasukkan ubat tu tahan nafas dalam2, cuba relax k. Kalau lawan mmg akan sakit. Good luck!
Đọc thêmCâu hỏi liên quan


Mompreneur, Mama of 3 children