37w (12/1/26) ni serah diri & +GBS ..
Hi nak tnya ada tak kat sini serah diri jg dan +GBS ?? First tu doc akan buat apa Klau dah masuk ward ? Adakah on antibiotik dlu bru kena induce ? Tolong jwb mumy sekalian, sy Firstmom 🥹
Vô danh
2 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
It's not simply nak induce labour masa 37 wks, as my specialist cakap. Kalau 38 wks boleh induce . Better consult Dr sebab GBS boleh affect baby masa bersalin
Vô danh
8mo trước
Câu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến
