37w (12/1/26) ni serah diri & +GBS ..

Hi nak tnya ada tak kat sini serah diri jg dan +GBS ?? First tu doc akan buat apa Klau dah masuk ward ? Adakah on antibiotik dlu bru kena induce ? Tolong jwb mumy sekalian, sy Firstmom 🥹

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

It's not simply nak induce labour masa 37 wks, as my specialist cakap. Kalau 38 wks boleh induce . Better consult Dr sebab GBS boleh affect baby masa bersalin

8mo trước

12/1 tu sya dah 38w .. doc dah tau sya +gbs , dr pun ada ckp akan on antibiotik.. tp sya cuma nk tau, kena induce dlu ke atau on antibiotik 4jam ..