Bleeding masa awal kehamilan

Nak tanya, kalau bleeding mcmna ya? Saya muntah tapi rasa terkencing tapi tengok2 darah yang keluar, takda efek apa2 ke? Saya takut bleeding saya terok. Saya dah g hospital, 3 hospital tak cek saya. Just cakap buat appointment je dulu. Kenapa eh? Atleast bagi saya penjelasan dan tak takut sangat dan paling penting tak ganggu emosi saya terus berfikir. Ohya, saya bleeding setompok je lepastu sikit2

15 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

tak normal kalau spotting / bleeding diawal kehamilan. ancaman kepada keguguran. kalau awak ada duit lebih sy suggest g private. risau sy hospital buat gitew😢😢😢

3y trước

better awak pergi private. atleast doctor boleh buat tvs scan skali.