Mood roller coaster🎢
Nak meluah sikit. Sepanjang kehamilan banyak menangis, rasa sedih, dan adakala stress. Mood jadi roller coaster. Tiba tiba sedih menangis, lepas menangis boleh sambung tengok netflix (nak alihkan tumpuan). Stress terjadi kerana ibu mertua yang kerap suruh balik rumah dia. Walhal baru sahaja balik. Kita selalu fikirkan orang, hati mertua. Tapi mertua tak pernah fikir pasal kita. Kita pun dah lama tak balik jumpa keluarga sendiri. Kita ni ada mak ayah dan rindu parents kita jugak🥹🥲

