Chính sách bảo mật Hướng dẫn cộng đồng Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Hi mummy, boleh suggest botol new born yg ok utk sy beli? Sy ftm confuse nak beli yang mana ok, puting botol mana yg tak nipple confuse, mybe mummy mumyy boleh share mana yg pnah pakai utk baby new born
Preggers
Nak elak nipple confuse, intro botol susu bila anak dah berusia sebulan dan ke atas. Saya intro botol anak masa umur 2 bulan sebab nak ajar anak minum EBM. Guna Philip Avent Natural.