Buntu Dan tolong bantu

Hi mommy..sape ada pngalaman bby 7bln cirit birit(air) kaler kuning pucat tekstur creamy2 gitu..nby dh mula mkn tp sy xtau la klu ada alergik mknn smpi cirit birit...apa solusinya ya mommy...

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

kena check balik apa yang anak makan.. perut anak masih dalam proses nak menyesuaikan dengan makan.. kadang² memang ambil masa untuk terima sesuatu makanan tu. macam anak saya,masa 7m tak boleh makan broccoli..saya stop bagi..bulan seterusnya baru try bagi sikit². kalau anak berterusan cirit birit, segera rujuk doktor.

Đọc thêm
9mo trước

sy penah try carrot,brokoli,labu,celery,ayam,ikn... so far ok je..cuma pakchoy je mcm xok..last sy bg mkn pakchoy trus jd cmni...tp sblm sy bg dia mkn,dia minum susu sj laa dia berak sehari 2 atau 3x je..tp 6bln sy bg mkn,dia Mula kerap berak...pling bnyk 10x..najis normal je xkeras xcirit cuma kerap...

Better rujuk Dr.