Chính sách bảo mật Hướng dẫn cộng đồng Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Hi mommies.. semalam saya repeat scan 9wk dan doktor nampak ada mcm fibroid 3-4cm mcm tu. Ni anak sy yg ke5. Sy risau sangat dia membesar. Ada ke mommies yg pengalaman sama. Boleh hilang atau mengecut ke fibroid tu? Tp kdudukan di bhgian atas bln di laluan baby.
haii, dulu masa first pregnancy sy ada fibroid juga, tapi lama2 around 20w dia hilang sendiri sebab baby dh membesar kan, awak jgn risau ye, jga mkn baik2 tau..
Selama nak sampai ke 20w tu fibroid tu makin membesar tak sis?
Sama.. sy baru check td 9 week doc kata ada fibroid lebih kurang cam awk gak
Anonymous