Pregnancy pillow
Hi mommies, boleh suggestkan pregnancy pillow mana yang best tak? Selalu lalu kat tiktok fyp momcozy punya bantal. Ada tak boleh review or recommend yang best punya
Vô danh
2 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Hai mama! Pregnancy pillow memang game-changer lah, especially waktu third trimester tu pelvis pain naik sikit aku rasa. Aku personally pakai C-shaped pillow je, lumayan lah untuk support back and bump, tapi a few of my mum friends swear by Momcozy satu sebab comfy and tahan lama even sampai postpartum untuk breastfeeding position. Best part, affordable je harga dia dan senang nak cuci cover-nya. Cuba je yang shape comfortable untuk korang, kena try yang fit dengan body position korang tido waktu tu!
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến
