2 Các câu trả lời

TapFluencer

saya pun kena buat BSP 7x. Latest reading, pagi 4.1, 5.1. Tengahari 4.6, 5.3. Petang/malam 4.1, 5.3. Saya selalunya buat 6x je sebab lepas last reading tu saya tidur dah jadi tak perlu buat kali ketujuh.

Baru 1st time buat kan? Takpe awak listkan kan apa yg awak makan semua. Nanti bincang dgn doktor, apa yg perlu & boleh adjust. Sebab tu sebenarnya buat 7x BSP tu. Supaya boleh monitor betul2 diet mcm mana yg sesuai dgn kita.

Maaf tiada pengalaman. Banyaknya 7x sehari. Sebab apa doktor minta gitu? Saya GDM on DC 4x sehari je mula2. Lepas tu dekat nak bersalin jadi 1x selang 2 hari.

saya biasak 4kali sahaja ambik bacaan darah BSP.

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan