Baby 2 months, Ini cirit ke?
Hey mommies, baby direct bresfeding dgn minum susu formula enfalac dari 1 month lagi. Masuk 2 month najis baby mcm ni selalu. Baby berak 1 kali sehari je tp kalau sekali berak tu banyak. Normal ke mommies?
1 Trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Alaa, normal lang tu mama! Mixed feeding babies biasanya memang berak fewer times tapi dalam jumlah banyak, berbeza dengan EBF babies yang boleh berak berkali-kali sehari. Selagi najis baby bukan cair sangat (macam air), warna okay (yellow/brown), dan baby acting normal, sihat je dia, don't worry. A few of my mum friends' babies sama je, especially once they started formula. Tunggu baby boleh cakap, baru tahu kalau cirit betul-betul hehe, tapi honestly, kalau dia sibuk main, senyum, dan weight gain okay, semua baik-baik je!
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến

