Berpantang di rumah atau confinement center?

Macam mana mummies pilih dekat mana nak berpantang? For me, pantang kat rumah a bit more budget friendly yes. Tapi I risau my husband sebab dia kerja tak tentu masa. Kadang2 pukul 2 pagi pun dia kena kerja. Dia dapat paternity leave 1 minggu je. I kesian Dekat dia kalau I pantang kat rumah bila dia kena start masuk kerja nanti dia tak cukup rehat sebab baby ada kat rumah. That’s why I fikir nak pantang dekat confinement center tapi Macam mahal sangat la pulak 🥲 Boleh tak share pros and cons pantang di rumah vs confinement center 🙏🏻#firstmom #Needadvice

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Confinement center sbb mummy blh btul btul rest and pulihkan badan sebelum kena jaga baby kat rumah. Besides confinement center skrg byk include package bidan