“Tudung mana paling ramai pakai sekarang?” 👀

“Kalau tudung tu macam jodoh 😆, yang mana paling ‘cinta hati’ you sekarang? 🌸 Chiffon Printed Bawal 60 🌸 Shawl Pleated Flowly (1.8–2m) 🌸 Plain Bawal Cotton 🌸 Instant Sarung (easy pakai) Kalau ada jenis lain yang you lagi suka, boleh share kat komen ya 💕 nak tahu trend sekarang 🧕✨ Terima kasih sis untuk undian & idea! 😍”

8 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Sy suka pakai chiffon printed bidang 45++. byk brand dah try , brand the selamah paling best pakai. Tudung favourite. Awning senang bentuk, Lepas cuci, sidai, dh kering boleh terus pakai. Tak yah iron. 😁Skrg dah tukar material polyvoile, lg best, corak tak awam. Boleh nak cuci mata kat sini https://s.shopee.com.my/7fPtrlpnHi

Đọc thêm