Macam mana nak yakin yang kita ni pregnant walhal dah buat test 5 kali 😂
Kadang rasa was was sama ada mengandung ke tak. Tapi selalu sakit pinggang & perut keras. Normal ke eh? Nak pegi scan mcm awal lagi. Baru trimester 4.
Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Kadang rasa was was sama ada mengandung ke tak. Tapi selalu sakit pinggang & perut keras. Normal ke eh? Nak pegi scan mcm awal lagi. Baru trimester 4.

Ye samalah dengan saya. Saya baru pregnant 5 weeks tapi dalam hati ni asyik tanya “aku ni pregnant ke tak ?” 🤣 adoilah

Excited to become a mum