Macam mana nak yakin yang kita ni pregnant walhal dah buat test 5 kali 😂
Kadang rasa was was sama ada mengandung ke tak. Tapi selalu sakit pinggang & perut keras. Normal ke eh? Nak pegi scan mcm awal lagi. Baru trimester 4.
Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Kadang rasa was was sama ada mengandung ke tak. Tapi selalu sakit pinggang & perut keras. Normal ke eh? Nak pegi scan mcm awal lagi. Baru trimester 4.

sama la sy. baru 4 minggu. sakit pinggang sakit belakang dgn perut kremm.
