sya hairan selalu kalau ada kes kenapa private tolak pergi hosp.gov eh.sedangkan ibu2 yg berniat nak melahirkan anak di private atas sebab2 tertentu.bukankah sepatutnya kalau ada kes private yang lebih expert dan kemudahan lagi canggih dr hosp.gov.bukankah itu kebanyakan tujuan ibu2 yang memilih hosp.swasta. kalau ada kes masih ditolak ke hosp.gov bukankah hosp.swasta tersebut bukannya yg terbaik.sampai skrg saya maseh keliru.🤔🤔
Kalau dokumen (buku) lengkap, gomen akan terima.
Nell Huriean