HB LOW THIRST TRIMESTER
Hii nk tanya pengalaman awk semuaa ada tak yang semakin nk dkt bersalin semakin low hb . Saya dari awl sampai skrg semakin turun hb. Dari 13 last2 10 . Sy dah ikot semua tips , min ubt yg kk bg semuaa . Tp makin turun 🥲
Vô danh
7 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Awk, sy 33 mngu hb low smpai 7.1. Kene warded 6 hari di hsptal . Drip csmofer dan motofer xde effect. Last skali mkn ubt ccing. Pstu consume iberet, sblum nk consume zincoffeer dan feurus. After 5 days , hb sy naik ke 10 . Doktr ckp okay . So cube awk mkn ubt ccing yg jnma champs , boleh kunyah atau telan tu. Mne la thu mcm sy , hb naik mncanak
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
